XIXÓN, 30/06/2021. Dempués de la celebración del IV Congresu de Foro Asturies, Iniciativa pol Asturianu quier amosar la norabona de la organización por esi pasu alantre en defensa de la pluralidá llingüística y por recoyer nos Estatutos del partíu el reconocimientu a les llingües propies d’Asturies y por reconocer tamién la necesidá de da-y solución constitucional al asturianu.

Pa la entidá, ye una bona noticia qu’esti partíu recupere esa defensa del asturianu, recoyéndolo amás na norma cimera interna del partíu, y que dempués d’un tiempu d’indiferencia y confrontación col idioma, torne una postura asemeyada a la que se tenía nos entamos del partíu.

Iniciativa pol Asturianu recuerda amás que nel trabayu qu’el conxuntu de la sociedá y los axentes sociales y políticos tenemos por delante nun sobra naide, polo tanto, ye mui bona noticia ver como Foro Asturies recupera esi respetu a la cultura y a les llingües d’Asturies.

P’acabar, la organización fai un llamáu a tolos partíos a sumase a esti mayoritariu consensu constitucional y a ser conscientes de que con esti cambéu y con esta realidá ye’l momentu d’entamar a sentase y falar de los posibles pasos a siguir nuna reforma estatutaria y nun perder más tiempu.