La organización anima a la sociedá a participar na convocatoria pa crear lliteratura n’asturianu nestos momentos de tar en casa pol andanciu del coronavirus

La entidá pretende da-y una mayor presencia a la llingua asturiana nes redes sociales nestos momentos y xenerar un ambiente positivu y de distracción nestos momentos

 

XIXÓN, 03/04/2019. Iniciativa pol Asturianu anunció esta mañana la convocatoria d’un concursu baxo’l títulu de #andanciulliterariu. Con esta campaña, la organización pretende coles aportaciones de los participantes siguir creando lliteratura n’asturianu nestos momentos de tar en casa pol andanciu del coronavirus.

El concursu institúise con un total de 3 premios (primeru, segundu y terceru) dotaos con un llote de llibros n’asturianu. El xuráu podrá entregar amás menciones especiales a otros y otres participantes.

La temática ye sobre l’andanciu y les consecuencies de vivir aisllaos nes cases pola situación na que vivimos.

Los trabayos tienen que tar n’asturianu o gallego-asturianu, han ser inéditos, orixinales y ser publicaos en Twitter. Amás, pueden tar escritos en prosa o versu y tienen que tener como máximo 280 caracteres incluyendo’l hastag #andanciulliterariu.

La participación del concursu entama’l 4 d’abril a les 00:00 hores y fina’l 12 de abril a les 23:59 hores. Los tuits premiaos van dase a conocer el día 15 d’abril, a les 12 hores, al traviés de la páxina web d’Iniciativa pol Asturianu (www.iniciativapolasturianu.org).

El xuráu tará compuestu por diferentes miembros d’Iniciativa pol Asturianu. La entrega de premios va facese cuando pase l’adanciu.

Iniciativa pol Asturianu anima a la sociedá asturiana a participar na convocatoria p’amosar la estima y l’apegu al idioma y da-y una mayor presencia a la llingua asturiana nes redes sociales nestos momentos y xenerar un ambiente positivu y de distracción nestos momentos.