La obra ‘Llingua, respetu y remangu’ ye la ganadora del concursu lliterariu ‘Ensin muyeres, nun hai idiomes’, entamáu por Iniciativa pol Asturianu con motivu de la celebración del Día Internacional de la Muyer. El xuráu escoyó’l testu de Sonia Uría como’l meyor de los presentaos nesta segunda edición del concursu. El segundu premiu correspondióse cola obra ‘Estrelles d’acullá’ d’Alexia Fernández Moure, y el terceru a ‘Vístime güela’ de Xuan Ferreru.

Esta convocatoria trató de llograr una reflexón sobre la importante figura de la muyer como pegoyu onde deprendimos la nuesa llingua materna, fixándonos especialmente nesi idioma nel que viven, sienten y nos críen les muyeres que nos arrodien faciéndolo al traviés de la lliteratura; consiguiendo amás medrar notablemente les participaciones respeuto a la primer edición.

El xuráu d’esta segunda edición del concursu lliterariu ‘Ensin muyeres, nun hai idiomes’ entamáu por Iniciativa pol Asturianu tuvo compuestu por María Xosé Rodríguez de la Oficina de Normalización Llingüística de Xixón, María Antuña de Fórum Femenista, Claudia Elena Menéndez Fernández como directora de Formientu y Vpta. Iniciativa pol Asturianu; Yosune Álvarez coordinadora de XEGA, Aridane Cuevas presidenta del Conseyu de la Mocedá de Xixón y de Mil Voces Violetas; Blanca Fernández d’Iniciativa pol Asturianu y Jennifer Berrocal Expósito tamién d’Iniciativa pol Asturianu, faciendo esta última de secretaria del xuráu.

Iniciativa pol Asturianu quier agradecer toles participaciones a esti concursu que foi un homenaxe a toles muyeres que nos arrodien y a les que gracies a elles deprendimos asturianu.