Iniciativa pol Asturianu critica l’ausencia del asturianu na rotulación esterior de la maquinaria nueva de llimpieza del Conceyu de Llangréu. L’equipu de gobiernu presentó a finales d’ochobre na Casa Conceyu les dos nueves cubes de riegu y baldéu adquiríes pola estaya de Servicios Operativos. La serigrafía esterior de los vehículos recueye únicamente la versión en castellanu de la imaxe corporativa municipal y non de forma billingüe como venía asocediendo de manera normal.

La nueva maquinaria de llimpieza cola serigrafía que recueye la toponimia deturpada.

La organización de reivindicación llingüística afea al equipu de gobiernu que de pasos atrás na normalización social del asturianu. Nun escritu al Conceyu, Iniciativa pol Asturianu recuerda que’l topónimu tradicional Llangréu ye oficial dende xunetu del añu 2005 y que “l’usu de la toponimia oficial y del asturianu nestos vehículos sería una manera de visibilizar la llingua asturiana y de caltener un compromisu de normalización y de cumplimientu de la Llei d’Usu”.

L’asociación reclama la inclusión de la toponimia oficial nos nuevos vehículos de riegu y baldéu del Conceyu de Llangréu recuperando la presencia y usu normal de la toponimia oficial y del asturianu nos vehículos. Al mesmu tiempu, tamién pide que nun se repita l’escaezu de la presencia del idioma en futures campañes o cartelería de les diferentes conceyalíes del gobiernu llangreanu.