En segundu llugar queda la noticia del “ésitu de la manifestación pola oficialidá n’Uviéu” y en tercer posición “Pumares dio’l sí a la reforma y a la oficialidá con condiciones” 

La torna de la Biblia al asturianu y el manifiestu universitariu internacional pola oficialidá fueren de les noticies con más sofitos

Iniciativa pol Asturianu fixo públicu’l resultáu de la votación popular pa buscar la meyor noticia pal asturianu en 2021. Esta ye la octava edición que s’entama esti procesu pa elixir la meyor noticia del añu mediante una consulta popular y que nesta ocasión siguió medrando en participación.

D’esta manera, los y les internautes escoyeron la noticia de que “El Congresu de los Diputaos sofitó’l puntu de la PNL que pidía la oficialidá de la llingua asturiana”.

Con una diferencia mui curtia, quedó posicionada, en segundu llugar, la noticia del “Ésitu de la manifestación pola oficialidá n’Uviéu” y en tercer llugar, los y les votantes elixeron la noticia de “Pumares dio’l sí a la reforma y a la oficialidá con condiciones”. La torna de la Biblia al asturianu y el manifiestu universitariu internacional pola oficialidá d’Iniciativa pol Asturianu fueron tamién de les noticies con más sofitos, col cuartu y quintu puestu respeutivamente.

La organización quixo destacar que l’añu 2021 foi ún de los años que más noticies positives tuvo pal asturianu tando presentes 39 noticies posibles nel formulariu de votación. “Tamos nun momentu de bones noticies pal idioma y creemos qu’hai aprovechar esta circunstancia y dar nesti 2022 la meyor noticia posible pal idioma que ye la oficialidá” reclamóse dende Iniciativa pol Asturianu.

N’otros años foron elexíes l’usu del asturianu per parte del presidente Barbón, la conferencia del rector García Granda na Universidá d’Uviéu, la declaración de la oficialidá nel conceyu de Bimenes o la inclusión per primer vegada una partida pa l’Academia de la Llingua Asturiana nos Presupuestos Xenerales del Estáu.

Iniciativa pol Asturianu agradez la colaboración y participación a toles persones que participaron na escoyeta