Yá pue sentise una edición más d'Iniciativa pol Asturianu nes ondes, el programa selmanal dirixíu por Samuel Gradín y emitíu en más d'una docena d'emisores d'Asturies. El programa d'esta selmana inclúi les intervenciones d'alumnos y profesoráu de los IV Cursos d'Asturianu en Xixón y coincide cola apertura del plazu de matrícula pa los V Cursos d'Asturianu en Xixón.

 

Iniciativa pol Asturianu, en collaboración col Conceyu Universitariu pol Asturianu (CUPA) abre’l plazu p’apuntase a la quinta edición de los Cursos d’Asturianu en Xixón, una esperiencia formativa qu’entama en collaboración cola Academia de la Llingua Asturiana y el Conseyu de Mocedá de Xixón. 

 

Los cursos que se van facer una edición más na sede del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avda. Manuel Llaneza, 68), van entamar a partir del 6 d'ochobre, cuntando con 36 hores llectives cada nivel. 

 

El cursu va celebrase los llunes y miércoles, de 17 a 19 hores nel casu del nivel inicial, y de 19 a 21 hores pal nivel II, acabando a principios d'avientu. 

 

Les inscripciones pueden facese nel corréu lletrónicu conceyuasturianu@gmail.com o nel teléfonu 615 982 816, yá seya llamando o al traviés de Whatsapp o Telegram, hasta’l 5 d'ochobre.


 

Sentir programa completu