L’Academia de la Llingua Asturiana, Iniciativa pol Asturianu y el Conceyu Universitariu pol Asturianu celebren la entrega de diplomes de la V Edición del Cursu d’Asturianu en Xixón

Iniciativa pol Asturianu, el Conceyu Universitariu pol Asturianu (CUPA) y l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) van entregar los diplomes acreitativos de los V Cursos d’Asturianu en Xixón esti miércoles 10 d’avientu a partir de les 19 hores, nel Salón d’Actos del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avenida Manuel Llanez 68, baxu), cola participación de los alumnos, que van dar llectura a dellos testos, xunto a miembros d’Iniciativa pol Asturianu, el CUPA y l’Academia de la Llingua Asturiana.

 

El programa de los V Cursos incluyó dos itinerarios nesta ocasión, un nivel básicu y un nivel II, participando al rodiu de 50 alumnos ente’l sistema presencial y los alumnos que lu ficieron dende fuera d’Asturies a distancia.  

Nesta ocasión y como ye vezu, cuntóse con alumnos de fuera d’Asturies, nel presencial, como un alumnu colombianu que lleva años viviendo n’Asturies y quixo averase al estudiu del asturianu. Esti alumnu va ser unu de los que llea un testu cuntando la so esperiencia nel actu d’entrega de diplomes. Amás, siguen el cursu munchos asturianos emigraos por razones de trabayu fuera d’Asturies y persones interesaes na conocencia del asturianu d’otros países del mundu, que tienen nos cursos a distancia la manera de deprender más del asturianu.