Iniciativa pol Asturianu nes ondes llega una selmana más. El programa ábrese nesta ocasión cola engarradiella con Miguel Alarcos. Falamos colos protagonistes, Raquel F. Menéndez, la poeta que careció la situación, y Rubén Rosón, conceyal n'Uviéu.

Falamos tamién del actu nel que se-y entregó una torna al asturianu de la so obra a L. Padura, Premiu Princesa d'Asturies con Claudia Menéndez y Darío de Dios, miembros de la directiva d'Iniciativa pol Asturianu que punxeron en marcha la iniciativa.

Pa cabu, el programa recueye la presentación d'El Quixote n'asturianu que se fizo estos díes en Madrid, con Marissa Bordallo como corresponsal. 

 

Sentir programa completu

 

-ALDERIQUES D’ASTURIES RADIO-

 

Nel programa d'esta selmana ufrímosvos delles entrevistes: 

-La Banda Gaites Ribeseya organizó'l IV Festival de Bandes de Gaites 'Memorial Hugo y Puru' onde participaron delles formaciones. Pa facer una valoración del mesmu amás d'afondar na propia banda, falamos con Xandru Martino que ye'l so ayalgueru. 

-Celebróse en pasaes feches el conocíu como DMR (Día de la Mocedá Revolucionario) 2015 con conciertos, charres y una montonera actos. Les cámares d'Alderiques d'Asturies TV recoyeron el testimoniu de dellos protagonistes. 

Sentir programa completu