Iniciativa pol Asturianu va participar n’asamblea xeneral de la Rede Europea d’Igualdá Llingüística (ELEN, poles sos siegles n’inglés) que se va celebrar esta fin de selmana en Santiago de Compostela. La entidá va reunise con asociaciones de reivindicación llingüística de Galicia, Euskadi, Aragón, Cataluña y Bretaña, ente otros territorios.

L’axenda d’ELEN va tar repleta d’alderiques, meses y resoluciones sobre los diferentes temes cruciales qu’afeutan a los miembros de la coordinadora. Amás de la controversia sobre la nueva llei audiovisual n’España, va aldericase sobre la campaña de la Irish Language Act y la censura de la Ley Molac en Francia, ente otres cuestiones.

Un día enantes de l’Asamblea Xeneral, la entidá anfitriona, A Mesa pola Normalización Lingüística, va ofrecer una recepción oficial xunto cola Universidade de Santiago. Ente los ponentes del actu alcuéntrense Antonio López, rector de la Universidade de Santiago de Compostela; Miguel Santalices, presidente del parlamentu de Galicia; María do Pilar García Negro, presidenta de la Federación Gallega de Cultura; María Dolores F. Galiño, Defensora del Pueblu de Galicia; Davyth Hicks, d’ELEN; y Marcos Maceira, presidente d’A Mesa.

ELEN ye una organización internacional ensin ánimu d’arriquecimientu que trabaya pola promoción y protección de les llingües territoriales europees. Esta coordinadora d’asociaciones de reivindicación llingüística representa a una totalidá de 47 idiomes, con 168 organizaciones miembros de 24 estaos europeos. L’Asamblea Xeneral d’ELEN faise col sofitu y la collaboración d’A Mesa pola Normalización Lingüística, la Universidade de Santiago de Compostela y el Museo do Pobo Galego. La Asamblea Xeneral va facese con munchos delegaos presentes en Santiago de Compostela y otros participando de forma telemática.