Les organizaciones Iniciativa pol Asturianu y Ástura entamen un actu d'alcordanza a la memoria d'Emilio Robles Muñiz, conocíu pol nomatu de 'Pachín de Melás', ún de los autores en llingua asturiana más populares del sieglu XX. Esti mes pasáu cumpliéronse 75 años de la so muerte na cárcele d'El Coto en Xixón y dende Iniciativa pol Asturianu vese más necesario que nunca reconocer la so figura "yá que les entidaes públiques nun faen un res pola so memoria nestos díes". La última fía viva de Pachín y otros familiares confirmaron yá la so presencia nel actu.

 

Dende dambes organizaciones, "creemos que ye un personaxe que nun puede ser escaecíu pola so importante aportación a a la lliteratura y a la llingua y cultura asturianes", y por ello convidamos a tolos ciudadanos que quieran participar a facelo asistiendo al actu y lleendo un poema o otru testu de Pachín que-yos preste.

 

Amás de la familia, ta confirmada yá l'asistencia de dalgunos escritores y otres persones de la sociedá asturiana, que van facer homenaxe al escritor xixonés. L'actu celebraráse'l vienres 5 d'abril, a les 20 hores nel Atenéu Obreru de Xixón, allugáu na cai Cuadonga, 7 1u Izq.