Quién somos

Iniciativa pol Asturianu ye una asociación que trabaya pola normalización del idioma asturianu y pol reconocimientu de los drechos llingüísticos de los sos falantes. Atalantamos que l’asturianu ha ser vertebrador de la sociedá asturiana y que’l so usu ha ser tresversal, afalando a les instituciones, organismos privaos y sociedá civil a tomar les midíes necesaries pa la so normalización como ferramienta de comunicación, elementu identitariu y patrimoniu cultural y económicu de la sociedá asturiana que ye.

L’ámbitu de trabayu de la organización ye l’actual territoriu de la comunidá autónoma d’Asturies, anque al traviés de la collaboración con otres organizaciones del dominiu llingüísticu asturlleonés, trabayaremos a comuña polos oxetivos yá citaos, y qu’atalantamos han llograse en tol territoriu onde l’asturianu o asturlleonés ye llingua propia.

Iniciativa pol Asturianu ye un colectivu abiertu a toles persones esmolecíes pola situación del asturianu y comprometíes con cambiar esta situación.

Xunta Directiva (2022-2025)

Vicepresidenta: Claudia Elena Menéndez
Secretaria: Felícitas Fernández González
Ayalguera: Jennifer Berrocal Alcalde

Vocalía d’Universidá: Andrés Fernández Menéndez
Vocalía d’Enseñu: Xilio González Martínez
Vocalía de Formación: Diego García Solís
Vocalía de Cultura: Blanca Fernández Quintana
Vocalía d’Empresariáu: Sara Rato Parrón
Vocalía de Mocedá y Voluntariáu: Alma Hidalgo Lucena
Vocalía d’Asturies Esterior: Pilar Riesco Menéndez
Vocalía d’Internacional: Xosé Álvarez Álvarez
Vocalía d’Imaxe: Lluis Fanjul Quelle
Vocalía de Comunicación: Arantza Margolles Beran
Vocal: Inaciu Galán