Col oxetivu de llegar a cada vegada más asturianos, Iniciativa pol Asturianu suma a una emisora más, Radio L.lena, a la rede de radios qu'emiten el so programa, Iniciativa pol Asturianu nes ondes. Radio L.lena súmase asina a esti proyectu al que yá se sumaren Radio Sele, AllerFM, Radio UJO y la emisora de Bruseles, Radio Alma, que va llevar a los emigrantes asturianos na capital belga, les noticies de la reivindicación llingüística. El programa puede sentise amás na canal d'Ivoox de la organización.

Radio L.lena volvió a emitir en 2011 dempués d'un parón de diez años. Emite nel 105.8 de la FM pa tol conceyu de L.lena. Dende Iniciativa pol Asturianu agradecemos a Radio L.lena y a toles emisores que radien el programa la so collaboración nel espardimientu del llabor de la organización y de les noticies de la llingua asturiana.

 "Iniciativa pol Asturianu nes ondes" ta dirixíu por Samuel Gradín, llocutor con llargos años d’esperiencia en medios como La Voz de Galicia o la RPA. A lo llargo de los alredor de sesenta minutos que dura la emisión de cada mes hai tiempu pa conocer les noticies del movimientu de reivindicación llingüística, entrevistes, música y hasta un pequeñu espaciu pa deprender asturianu.

Sentir el primer programa d'Iniciativa pol Asturianu nes ondes

Visita la páxina de Radio L.lena en Facebook