Un pautu ente PSOE, PP ya IX ta acabante danunciase alredor de lanovación de la dirección de la RTPA. Antonio Virgili, confírmase na dirección xeneral, un cargu nel que lleva en funciones dende 2011. Esta nun ye una bona noticia pa la llingua asturiana. Una radiotelevisión asturiana tien sentíu siempres que seya una ferramienta vertebradora de la sociedá, divulgadora de la so realidá y normalizadora de les llingües dAsturies. Lo contrario ye un marafundiu de perres inesplicable cuando cuntamos con una canal pública en castellán con desconexones pAsturies, y con decenes de canales privaes.


 


El señor Virgili nun paez pol llabor de que la RTPA seya una ferramienta positiva pal asturianu. Nos años que lleva al frente de la mesma nun pudo sentise nin un minutu dinformativos televisaos nasturianu, malapenes pudimos ver dos o trés películes doblaes y los programes nasturianu que semitieron tuvieron un claru elementu diglósicu na mayor parte los casos. Lasturianu quedó fuera de los espacios clave pa la prestixación dun idioma y pa la tresmisión xeneracional del mesmu.


 


Lalcuerdu nun da anuncia dun bon futuru pa la presencia del asturianu na nuesa radiotelevisión. Más de lo mesmo na RTPA.