Ta confirmáu un conceyu cola directora de la Fundación

 

Iniciativa pol Asturianu fizo llegar va delles selmanes a la “Fundación Príncipe de Asturias” una carta solicitando qu’use l’asturianu nes sos actividaes y mui especialmente nos Premios Príncipe. Destacaben que na so páxina web nun incluya al asturianu, cuando puede lleese hasta en 11 llingües distintes, y cuando la otra fundación del Príncipe, la Príncipe de Girona, inclúi una versión en catalán como páxina principal y un llogotipu billingüe en castellán y catalán.
 
 
Iniciativa pol Asturianu reclamó tamién a la Fundación Príncipe d’Asturies al traviés d’una carta al so Presidente y Directora, un cambiu nesta política de marxinación de la llingua asturiana qu’exerce la entidá, asina como un conceyu cola Fundación p’avanzar nestes cuestiones y que la Fundación s’implique na normalización y promoción del asturianu.
 
 
La respuesta foi positiva y Teresa Sanjurjo González, Direutora de la Fundación Príncipe d'Asturies, aconceyará con miembros d'Iniciativa pol Asturianu en feches próximes. La Fundación púnxose en contactu con Iniciativa pol Asturianu pa solicitar esti conceyu dempués de que la organización escribiera a esta institución pa reclama-y l'usu del asturianu nes sos actividaes.
 
 
Esti mes Uviéu acueye la celebración de los Premios Príncipe d’Asturies, organizaos pola fundación que lleva’l mesmu nome. Independientemente de la opinión de caún sobre si han celebrase o non estos gallardones, la celebración cuéstanos una importante cantidá de dineru a tolos asturianos y lo menos que s’habría esperar d’ellos ye un mínimu respetu a la llingua y cultura del territoriu onde s’asitien. Namás como exemplu, nos presupuestos últimos la Fundación recibió más de 700.00 euros solo ente’l Gobiernu d’Asturies y el Conceyu d’Uviéu.
 
 
Pa Iniciativa pol Asturianu ye inadmisible que’l nuesu idioma, mereza menos espaciu nestos premios que cualesquier otra llingua del mundu.
 
 
En pasando la edición d’esti añu esperamos que con esti conceyu yá marcáu cola so Directora, cambie esta política d’escaezu y marxinación del asturianu per parte d’esta institución y que los Premios Príncipe de 2013 seyan los primeros onde l’asturianu seya normal.