Nesta edición d'Iniciativa pol Asturianu nes ondes, María Esther García López, conceyala de cultura y educación de Castrillón, por Izquierda Xunida, que gobierna nel conceyu, denuncia que nun pue espresase n'asturianu nel plenu por mor de que-ylo pidieron dempués de que los funcionarios del mesmu allegaren nun saber asturianu pa facer l'acta. 

García fala del desencantu que siente al ver la falta de compromisu de munchos políticos a la hora de cumplir el programa, dempués de llevar dos años nel so cargu, nos que comenta, atopó munches dificultaes pa sacar alantre acciones a favor de la llingua asturiana.

Esther García ye poeta y escritora célebre n’asturianu y castellán, tanto pol númberu de títulos publicaos como pola calidá de la so obra. Ye llicenciada en pedagoxía, mayestra, esperta en Filoloxía Asturiana y miembru correspondiente de l'Academia de la Llingua Asturiana. Tien espublizaos dellos títulos de didáutica ya investigación histórica y etnográfica, y ye autora de llibros de testu pal enseñu del asturianu n’Educación Primaria y Secundaria. Amás de tou ello ye conceyala de cultura en Castrillón. 





Sentir entrevista