Miembros d’Iniciativa pol Asturianu aconceyaron na mañana del llunes con representantes del Conseyu d’Europa que s’alcuentren n’Asturies preparando’l so informe sobre la situación de la llingua asturiana y los drechos llingüísticos nesta comunidá autónoma.

 

Los componentes d’Iniciativa pol Asturianu amosaron a los responsables del Conseyu d’Europa la situación de falta de drechos llingüísticos que se ta viviendo nestos momentos n’Asturies y van facer llegar el documental “La vida ensin oficialidá. Les consecuencies de la falta drechos llingüísticos n’Asturies” nel que s’amuesen graves casos de discriminación llingüística.

Dende l’asociación destacaron amás el creciente consensu social y políticu alredor de la oficialidá y de la conservación del idioma.

Tamién desplicose la llabor d’Iniciativa pol Asturianu y el trabayu continuau en defensa del idioma denunciado diversos casos de discriminación, vulneración de la Llei, falta de profesoráu y diferentes campañes que desarrolla la organización pa preservar la llingua asturiana.

Siente equí les declaraciones d’Inaciu Galán, presidente d’Iniciativa pol Asturianu.